Twinkle | Digital Commerce

E-commerce dienstverleners samen in Omnia

2017-05-27
180101
  • 1:13

ADPS, Connective Power en Commerce Squared hebben samen Omnia op de markt gebracht. De software legt de koppeling tussen pricing, marketing en promotie. Die beïnvloeden elkaar en ‘moeten dus niet los van elkaar aangestuurd worden’.

Dat is te lezen en te zien op Omniaretail.com, de site van de drie samenwerkende partijen met internationale ambities.

ADPS bedient een groot aantal spelers uit de Twinkle100 met zijn software voor dynamic pricing, die is ingebracht in Omnia. Connective Power is een ontwikkelbureau, dat met Amyx eigen webwinkelsoftware maakte. Commerce Squared, tenslotte, is een strategisch adviesbureau over e-commerce en omnichannel retail, met onder andere Twinkle100-aanvoerder Ahold, Decathlon en Microsoft op zijn klantenlijst.

Geïntegreerde software
‘Als u uw omzet wilt verhogen: is het dan winstgevender om meer verkeer te genereren door de prijzen te verlagen of door uw online marketingbiedingen te verhogen?’ Zo’n vraag claimt Omnia te kunnen beantwoorden met de geïntegreerde software, die dynamic pricing koppelt aan productfeed management en een biedingsmotor, ‘gebaseerd op de omnichannel winst in plaats van op de online omzet’.

Een en ander laat zich het best uitleggen via onderstaande video:

API’s
Omnia biedt vier verschillende modules aan. Er zijn API’s beschikbaar voor Magento, PrestaShop en Connective Power’s Amyx.