Twinkle | Digital Commerce

H&M support abonnementenservice

2020-12-14
1000562
  • [nieuws]
  • 0:52

Met de introductie van het nieuwe retailmerk Singular Society gaat H&M Group een ander businessmodel verkennen. Kort gezegd houdt het concept in dat klanten die een lidmaatschap aangaan maandelijks toegang krijgen tot een aantal producten tegen de maatprijs.

De mensen achter Singular Society zouden zich sterk hebben laten inspireren door Netflix en Spotify, wat zich ook in dit door H&M Group gefinancierde merk vertaalt in een op abonnementen gebaseerde service. ‘Onze leden krijgen exclusieve toegang tot verantwoord gemaakte producten van de hoogste kwaliteit en design van enkele van 's werelds beste fabrikanten – tegen de prijs van wat ze kosten om te maken’, stellen de initiatiefnemers op hun website.

Om abonnee te worden kunnen geïnteresseerden zich nu op een wachtlijst laten zetten. In de Zweedse hoofdstad Stockholm heeft Singular Society zijn flagshipstore gevestigd, waarbij de webshop momenteel in het teken staat van duurzame kerstcadeaus, zoals kasjmieren dekens, geurkaarsen en homewear.