Twinkle | Digital Commerce

Mijn Albert Heijn Premium: na één jaar 600.000 klanten

2022-10-17
1000562
  • 0:48

Omnichannel-abonnement Mijn Albert Heijn Premium bestaat deze maand een jaar. Inmiddels maken zo’n 600.000 klanten gebruik van dat abonnement van Albert Heijn.

Met Mijn Albert Heijn Premium ontvangen klanten voor een vast bedrag per maand verschillende voordelen, waaronder korting op deals en snellers sparen voor digitale zegels. Volgens Albert Heijn heeft meer dan een kwart van de deelnemende klanten meer dan honderd euro op boodschappen bespaard.

De supermarkt ziet daarnaast een toename in de uitgaven onder deelnemende klanten aan biologische producten. Zij geven gemiddeld een kwart meer uit aan biologisch assortiment dan klanten die geen lid zijn van Mijn Albert Heijn Premium. Voor leden geldt een korting van 10 procent op die producten. Ook maken veel abonnees volgens het bedrijf gebruik van de voordelen die gelden bij zusterbedrijven van Albert Heijn, zoals korting op het Club Gall & Gall VIP-membership en Select van bol.com.