Twinkle | Digital Commerce

Hoe PostNL een brug slaat tussen e-commerce en e-consument

2023-09-06
1024768
  • [branded content]
  • 1:37

PostNL is al jaren de trotse hoofdsponsor van Shopping Today. Hét kennisevent waar je kennis opdoet over alle ontwikkelingen in e-commerce. PostNL wil namelijk het meest efficiënte en innovatieve logistieke platform voor e-commerce en post zijn. Hoe het dat voor elkaar wil krijgen, dat hoor je tijdens een sessie van Daniël Hoyng en Maarten de Smit, business development managers bij PostNL.

De brug tussen e-commerce en e-consumenten met 8 miljoen PostNL-accounts

PostNL wil het meest efficiënte en innovatieve logistieke platform voor e-commerce en post zijn. In, naar en vanuit de Benelux. Naadloos geïntegreerd met klanten, consumenten en partners. Dat doet de organisatie onder andere aan de hand van de rijkdom aan data die het tot zijn beschikking heeft, geleid door algoritmes ter ondersteuning van de mens.

Maarten de Smit (foto rechts) is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van digitale proposities van PostNL. Hij heeft verschillende succesvolle ondernemingen opgericht en gerund. Een voorbeeld hiervan is Shopsuite, dat in 2020 is overgenomen door Odyssey Attribution. De Smit is een aanjager van ideeën en heeft de capaciteit om deze om te zetten in concrete producten. Hij beschikt over een combinatie van strategie, product en business ontwikkeling en street smartness.

Daniël Hoyng (foto links) is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van digital proposities van PostNL. Hij is een creatieve denker die graag proposities bouwt waar een organisatie net oncomfortabel bij is, maar wel direct de waarde van ziet. Eerder werkte Daniël bij Danone (Nutricia) in D2C, Digital, Marketing en Sales. Met zijn kennis en ervaring in FMCG en Retail brengt hij een frisse blik binnen PostNL

Shopping Today 2023
Deze sessie van PostNL vindt plaats tijdens Shopping Today 2023, op 12 oktober in evenementenlocatie DeFabrique in Utrecht. Kaarten zijn nog beschikbaar via de website.