Twinkle | Digital Commerce

Een goed verhaal van Bazaarvoice

2017-05-26
180101
  • 0:49

Meer bezoekers, die langer in je webshop blijven hangen, hun winkelwagen voller gooien en uiteindelijk meer afrekenen. Dat zijn de bevindingen van het Amerikaanse cosmeticabedrijf Philosophy met Stories, een dienst van Bazaarvoice.

Bazaarvoice Stories is gebaseerd op een eenvoudig concept: nodig consumenten uit om verhalen te vertellen over hun ervaringen met jouw producten. Verzamel die verhalen op een speciaal gedeelte van je website, laat lezers de verhalen beoordelen en vergroot daarmee de binding aan je merk.

Eerder schreef Twinkle al over de positieve ervaringen van Philosophy met de verteldienst in een moederdagcampagne. Het bedrijf test op dit moment verschillende nieuwe campagnes met de dienst, die door Bazaarvoice wordt gehost. De user generated content wordt door een speciaal team van het bedrijf goed- of afgekeurd, maar de verhalen worden verder niet geredigeerd.

Het Amerikaanse magazine Stores besteedt in het oktobernummer uitgebreid aandacht aan Bazaarvoice Stories. U kunt het artikel hier lezen.