Vrijdag 29 april 2011

8725 keer gelezen1 x gereageerd

Webcare: 'Beter niet reageren dan slecht reageren'

Webcare: 'Beter niet reageren dan slecht reageren'

Andy Hoek van Achmea sprak vorige week tijdens De Dagen over webcare bij Achmea. De presentatie werd deels gefilmd door Clipforce, dat tussen de beelden vragen van MarketingFacts’ Matthijs van den Broek aan Hoek monteerde.

Hoek vertelt Van den Broek onder meer hoe Achmea bijhoudt wat er online over het bedrijf wordt gezegd en hoe webcare binnen Achmea is georganiseerd. U vindt de Clipforce-video hieronder:

 



De presentatie die Andy Hoek vorige week gaf vindt u hieronder:

 


Meer over webcare
Bij de collega’s van Marketingfacts leest u meer over dit onderwerp in een bijdrage van Jan Willem Alphenaar. De consultant sprak samen met Hoek over webcare tijdens De Dagen, waar De E-commerce Dagen onderdeel van zijn.

NB: Zie ook: 8 mogelijke reacties op negatieve reviews

 
 

Onderwerp(en) & tags voor dit artikel:

- Webcare (Klantcontact)
- Loyaliteit (Klantcontact)
- Social media marketing (Marketing)



Er is op dit moment 1 reactie gegeven op:
Webcare: 'Beter niet reageren dan slecht reageren'
  1. Luuc op zaterdag 24 december, 2011 om 02:34
    www.webdesignman.nl

    Interessant om te zien hoe Achmea hun webcare heeft ingericht. Bij de stelling "Beter niet reageren dan slecht reageren" wil ik toch een kanttekening plaatsen. Klanten die alleen hun frustratie uiten zou je subtiel kunnen laten weten dat ze, indien gewenst, bij je terecht kunnen. Maar voor een grote organisatie als Achmea is dat moeilijk te implementeren, dan snap ik prima.


Laat een reactie achter:
 









  Code (zie plaatje hierboven)

 E-mail mij de reacties


Uw reactie wordt onder bovengenoemd artikel geplaatst. De redactie van Twinkle behoudt zich het recht voor om reacties te verwijderen in geval ze niet ter zake doen, commercieel of kwetsend zijn. Alle reacties zijn te allen tijde voor verantwoordelijkheid van de inzender.