Ondernemerslessen van een InternetCowboy

Ronnie Overgoor

Ondernemerslessen van een InternetCowboy

€ 17,50
116 pagina's
paperback, 17 x 21 cm

Ronnie Overgoor
ISBN: 9789076051284

Ronnie Overgoor maakte de internethype eind vorige eeuw van binnenuit mee als directeur van een van de grootste internetbureaus van Nederland. Op papier werd hij multi-miljonair, maar na een paar jaar ging het bureau bijna ten gronde.

Lees meer

Tien jaar Finest50: inspiratie en innovatie

Van de Finest 50 E-commerce naar de 50 beste digital innovatie cases

Ondernemerslessen van een InternetCowboy

€ 24,95
124 pagina's - 10de editie

Anne-Roos Hassing, Joyce Lowies, Marijke van Moll, Bart ter Steege, Joost Steins Bisschop Ester Toffoletto

ISBN: 9789076051383

Voor de 10e editie van deze jaarlijkse uitgave is gekozen voor een bredere focus. Er wordt niet meer alleen gekeken naar de pure online verkoop, maar inspirerende innovaties uit alle branches worden uitgebreid beschreven. Dit jubileum nummer van de Finest50 staat propvol digital inspiratie en must-read kennis voor iedereen.

Lees meer

Succesvolle E-mail Marketing

Ht praktijkboek voor iedere online marketeer!

Ondernemerslessen van een InternetCowboy

€ 29,95
3e volledig herziene en geactualiseerde druk
197 pagina's
Mark Borgers, Rob Woelinga
ISBN: 9789076051260

Met:

  • Spraakmakende cases
  • Alle actuele regelgeving
  • Dos & donts van A tot Z

Lees meer

Overtuigend & Interactief Schrijven

Boordevol praktische tips

Ondernemerslessen van een InternetCowboy

€ 19,95
112 pagina's
Rob Woelinga en Wim van der Mark
ISBN: 90-76051-22-4

Ongeacht via welk medium u wilt communiceren, u wilt dat er met die informatie iets wordt gedaan. Dat uw communicatie effect heeft. Dat er gereageerd wordt, op wat voor manier dan ook.

Lees meer