Twinkle | Digital Commerce

Repeat Cashmere opent internationale webwinkel

2017-05-27
180101
  • 1:12

Repeat Cashmere heeft eerder dan verwacht de deuren van zijn internationale webwinkel geopend. Het van oorsprong Nederlandse merk bezorgt de producten uit zijn e-boutique bij klanten in de Benelux, Duitsland en Oostenrijk.

In september vorig jaar voorzag de Nederlandse grondlegger Joe Tugendhaft, die het bedrijf vanuit Zwitserland aanstuurt met zijn vrouw, een webwinkelopening in het najaar van 2010. De shop is echter vandaag al live gegaan.

JoeTaft en DtLM
Repeatcashmere.com, waarop uithangbord Doutzen Kroes prominent aanwezig is, etaleert kledingstukken en accessoires van het merk Repeat. Later zullen daar collecties van zustermerken JoeTaft en DtLM aan worden toegevoegd. Hoewel de items van Mongools kasjmier ook in onder meer Rusland en de Verenigde Staten te koop zijn, mikt de webwinkel vooralsnog alleen op shoppers uit de Benelux, Duitsland en Oostenrijk.

DPD
Repeat, dat zes eigen winkels en ruim vijftig shop-in-shops in warenhuizen heeft, werkt voor de bezorging samen met DPD. Volgens het modehuis heeft de klant zijn bestelling binnen twee tot drie dagen in huis. Wie sneller over de kleding wil beschikken, kan tegen extra betaling gebruik maken van de ‘Express Service’, die bezorging op de dag na bestelling garandeert. Retourneren kan alleen via de post.

Repeat op de Thuiswinkel update
Tijdens de Thuiswinkel Update, op 28 september aanstaande, zal Jos Benders van Repeat Cashmere een presentatie houden over de opening van de internationale webwinkel.