Vrijdag 28 januari 2011

14147 keer gelezen1 x gereageerd

Nieuwe prijs beloont logistieke prestaties webwinkels

Nieuwe prijs beloont logistieke prestaties webwinkels

Drie partijen hebben het initiatief genomen tot de oprichting van een nieuwe onderscheiding voor Nederlandse webwinkeliers: de Logistieke Webshop van het Jaar. Vanaf komend voorjaar kunnen webwinkeliers zich inschrijven voor de prijs, die begin volgend jaar wordt uitgereikt.

Initiatiefnemers van de nieuwe onderscheiding zijn de Vereniging Logistiek Management, de Webwinkel Vakdagen en DeliveryMatch, dat deze week een analyse presenteerde over de omgang van Nederlandse webwinkeliers met logistiek.

Logistieke processen
De inschrijving komt open te staan voor alle Nederlandse webwinkeliers. Een vakjury beoordeelt de inschrijvers onder meer op innovatie, kosteneffectiviteit, klantvriendelijkheid, after sales (omgang met retouren e.d.) en duurzaamheid van hun logistieke processen. Uit de aanmeldingen worden aanvankelijk 5 en vervolgens 3 genomineerden geselecteerd. Op de Webwinkel Vakdagen van volgend jaar wordt bekend welke webwinkel zich de ‘Logistieke Webshop van het Jaar 2011’ mag noemen.

Jury
Ervaringsdeskundigen Andries van Daalen (Wehkamp.nl), Huub Vermeulen (Bol.com) en de professoren Ad van Goor (Vrije Universiteit Amsterdam), Kees Jan Roodbergen (Rijksuniversiteit Groningen) hebben al toegezegd zitting te nemen in de jury voor de vakprijs.

 
 

0

Onderwerp(en) & tags voor dit artikel:



Er is op dit moment 1 reactie gegeven op:
Nieuwe prijs beloont logistieke prestaties webwinkels
  1. albert daniels op vrijdag 28 januari, 2011 om 13:59

    Houd mij op de hoogste svp. Ben met vooruitstrevende processen bezig om de conservatieve vakhandel te betrekken bij actieve webshops. Wil graag meedoen en winnen.


Laat een reactie achter:
 









  Code (zie plaatje hierboven)



Uw reactie wordt onder bovengenoemd artikel geplaatst. De redactie van Twinkle behoudt zich het recht voor om reacties te verwijderen in geval ze niet ter zake doen, commercieel of kwetsend zijn. Alle reacties zijn te allen tijde voor verantwoordelijkheid van de inzender.