Twinkle | Digital Commerce

Nieuwe reviewtool op Nederlandse markt

2017-05-27
180101
  • 1:25

Onlangs is het reputation management sys- teem Tememo geïntroduceerd voor onder meer de retail- en reissector. Tememo is een volledig geautomatiseerd systeem dat de communica- tie met de klant beheert. PeoplesPeople.nl is Certified Partner waardoor het systeem ook in Nederland beschikbaar is.

Door middel van een geautomatiseerd proces vraagt Tememo (van: ‘tell me more’) actief recensies op bij klanten, waarna deze worden geanalyseerd. De vragen zijn gefocust op de key issues en stimuleren klantfeedback. Daarnaast zijn de Tememo-vragenlijsten op maat gemaakt en gepersonaliseerd. Met behulp van een gecontroleerde complaint-driven management system worden klanten die een slechte ervaring hebben gehad, geholpen om deze ervaring om te buigen naar een positieve ervaring.

Verbetering
Via Tememo ontvangt een bedrijf onmiddellijke feedback over de sterke en zwakke punten van zijn producten of diensten. Tegelijkertijd geeft het systeem constructieve voorstellen voor verbetering. Door middel van een interface kan het systeem op elk besturingssysteem worden geïntegreerd. Daarnaast zijn met een benchmark-tool de gegevens en de prestaties van meerdere verkooppunten binnen één organisatie te vergelijken.

Orlando Morroy, managing director en verantwoordelijk voor het Tememo-product, laat in een persbericht weten: ‘Wij hebben enthousiaste reacties ontvangen op onze eerste marketingacties en demo’s. Vooral het proactieve karakter en het gebruiksgemak van het Tememo-systeem maken het product geschikt voor een zeer grote doelgroep.’ Verder laat het bedrijf weten dat het systeem een gemiddelde respons van zo’n 30 procent genereert.

Tememo komt oorspronkelijk uit Duitsland en heeft tegenwoordig zijn hoofdvestiging in Londen en distributeurs in Scandinavië, Oostenrijk, Duitsland, Rusland, Turkije en de Benelux. PeoplesPeople.nl (onderdeel van de Tickets Holding Company) heeft de verkooprechten voor de Benelux in handen.