Maandag 9 december 2013

1551 keer gelezenNu reageren

The Sting-merk Costes opent eigen webshop

The Sting-merk Costes opent eigen webshop

Het Nederlandse modelabel Costes heeft de deuren van zijn online winkel geopend. Costes, dat voorheen een merk van modeketen The Sting was, is al in de Nederlandse winkelstraten aanwezig met tien boetieks.


Costes is opgezet door Herman Franzen, die ook verantwoordelijk was voor de oprichting van The Sting. Hij gaf tien van zijn medewerkers carte blanche voor het ontwikkelen van een nieuw zelfstandig modebedrijf. Sinds de opening van de eerste boetiek in Utrecht, afgelopen zomer, gaat het hard met Costes. Inmiddels heeft de retailer ook winkels in Amsterdam, Hoorn, Alphen aan den Rijn, Den Bosch, Eindhoven, Maastricht, Rotterdam, Tilburg en Zwolle. Eind 2014 moeten er twintig tot dertig filialen geopend zijn.

Next day delivery
Wie op Costesfashion.com op werkdagen voor 22:00 uur bestelt, ontvangt zijn kleding de volgende dag, zo belooft de keten. Ook kunnen orders worden afgehaald in één van de fysieke vestigingen. Via een PostNL Servicepunt kunnen klanten de bestelling gratis retourneren. De shop telt vier collecties: City Chic, Rebel Luxe, Uptown Glam en Casual Mix. Eén voor elke gelegenheid, aldus Costes.
 

 
 

Onderwerp(en) & tags voor dit artikel:

- Pakketverzending (Logistiek)
- Klantcontactkanalen (Klantcontact)
- Cross-channel (Multichannel)
- Software/platforms (Technologie)
- Retouren (Logistiek)



Geef nu als eerste een reactie op:
The Sting-merk Costes opent eigen webshop

 









  Code (zie plaatje hierboven)

 E-mail mij de reacties


Uw reactie wordt onder bovengenoemd artikel geplaatst. De redactie van Twinkle behoudt zich het recht voor om reacties te verwijderen in geval ze niet ter zake doen, commercieel of kwetsend zijn. Alle reacties zijn te allen tijde voor verantwoordelijkheid van de inzender.