Donderdag 30 januari 2014

1364 keer gelezenNu reageren

KLM en Body&Fitshop toegevoegd aan M-commerce Event

KLM en Body&Fitshop toegevoegd aan M-commerce Event

Met de toevoeging van sprekers van KLM en Body&Fitshop is het programma van het M-commerce Event rond. Er zijn nog enkele kaarten voor het congres op 6 februari in Pakhuis De Zwijger in Amsterdam.

Lizet Menke werkt als e-Development Manager bij KLM e-Commerce. Ze focust zich op KLM's wereldwijde mobiele strategie en ontwikkeling. Menke speelde een centrale rol bij de ontwikkeling van KLM's mobiele website en smartphone apps. Onlangs lanceerde ze KLM's nieuwste iPad-app. In haar keynote-presentatie vertelt ze hoe je als grote, logge organisatie ervoor zorgt dat je aan de verwachtingen van reizgers kunt (blijven) voldoen. Volgens Menke is er maar één manier: zet de klant op nummer 1 in het ontwikkelproces.

Als e-commerce manager bij de Body & Fitshop heeft Dylan van der Heij ruime ervaring met e-mailmarketing. In zijn presentatie gaat hij in op de verandering die die deze vorm van marketing ondergaat doordat consumenten steeds vaker de nieuwsbrieven op hun smartphone openen.

Keynotes Martin Gill van Forrester en internetondernemer Durk Jan de Bruin gaan in op de mobiele mindshift van de consument en wat dat voor u als retailer betekent. Maurits Kaptein, verbonden aan de Universiteit van Tilburg, vertelt alles over de psychologische beinvloedingsprincipes en licht toe hoe u deze online kunt gebruiken om conversie te verhogen.

Praktijkcases
Naast de case van Body & Fitshop zijn er praktijkcases van Bol.com, Groupon, Perrysport/Aktiesport, Kindermodeblog.nl en de alternatieve taxiservice Uber.

Het M-commerce Event wordt georganiseerd door Twinkle en Thuiswinkel.org en vindt plaats op 6 februari in Pakhuis De Zwijger in Amsterdam. Direct aanmelden kan hier.

 
 

Onderwerp(en) & tags voor dit artikel:

- Mobiel betalen (Betalen)
- Mobiele marketing (Marketing)



Geef nu als eerste een reactie op:
KLM en Body&Fitshop toegevoegd aan M-commerce Event

 









  Code (zie plaatje hierboven)

 E-mail mij de reacties


Uw reactie wordt onder bovengenoemd artikel geplaatst. De redactie van Twinkle behoudt zich het recht voor om reacties te verwijderen in geval ze niet ter zake doen, commercieel of kwetsend zijn. Alle reacties zijn te allen tijde voor verantwoordelijkheid van de inzender.