Twinkle | Digital Commerce

Hunkemöller wint cross channel prijs

2017-05-27
180101
  • [nieuws]
  • 0:57

Hunkemöller is door Q&A Research & Consultancy verkozen tot de beste cross channel verkopende winkelketen van Europa. Het lingeriebedrijf nam gisteren tijdens een feestelijke uitreiking de ‘Cross Channel Award Europe 2015-2016’ in ontvangst.

Hunkemöller ging naar huis met zowel een prijs voor zijn cross channel activiteiten als een ‘Webshop Award Europe 2015-2016’. De webwinkel van het bedrijf werd door Europese consumenten gemiddeld met een 7,90 beoordeeld, genoeg voor de winst.

Beste retailer
Action, dat geen webwinkels voor zijn markten heeft, werd verkozen tot ‘Retailer of the Year Europe 2015-2016’. Consumenten uit negen landen gaven de koopjesketen het beste rapportcijfer, gevolgd door wederom Hunkemöller en Lidl als respectievelijk tweede en derde.

European E-commerce Awards
In Barcelona worden jaarlijks de European E-commerce Awards uitgereikt tijdens de Global E-commerce Summit. Het Ierse MicksGarage ging afgelopen editie naar huis met de prestigieuze Entrepreneurial Award. Nederlandse winst was er voor SuitSupply, dat de Omnichannel Award won.

In Twinkle 1-2016 (verschijnt 19 januari) leest u meer over de cross channel activiteiten van Hunkemöller.