Twinkle | Digital Commerce

WebwinkelKeur komt met telefoonservice

2017-05-27
180101
  • 1:08

WebwinkelKeur werkt aan een nieuwe dienst voor leden. Voor 4,95 euro per maand en 99 eurocent per gesprek kunnen zij de afhandeling van telefoontjes uitbesteden. De keurmerkorganisatie zoekt momenteel naar bèta-testers voor de service.

WebwinkelKeur schetst dat webwinkeliers verplicht een telefoonnummer op hun site moeten vermelden. ‘Het inhuren van een telefoniste kan er voor de meeste webwinkels niet uit, gezamenlijk met andere leden van WebwinkelKeur kunnen we dat nu wel samen!’

Veelgestelde vragen en antwoorden
Aangesloten leden kunnen een telefoonnummer krijgen voor hun website. De webwinkeliers kunnen aangeven hoe de telefoon moet worden opgenomen en een aantal veelgestelde vragen van gewenste antwoorden voorzien. ‘Onze telefoniste neemt vervolgens namens jouw bedrijf de telefoon op. De mensen achter de telefoondienst kunnen deze eenvoudige vragen dan voor je behandelen. Bij elk telefoontje krijgt je een mail binnen met daarin vermeld wat er specifiek gevraagd is. Eventueel kan je daarna natuurlijk altijd nog de betreffende terugbellen.’

Gebruikers kunnen de externe telefoonbeantwoording ook tijdelijk uitschakelen als ze in de gelegenheid zijn zelf op te nemen.

Bijna drieduizend leden
Stichting WebwinkelKeur is de afgelopen tijd mede door acquisities gegroeid. In de zomer van vorig jaar werd Keurmerk Veilig Winkelen ingelijfd, dit jaar volgde de overname van Klantenscores.nl. Op de ledenlijst staan momenteel 2.963 verschillende namen.