Twinkle | Digital Commerce

Nieuwe site en commercial voor Fruit.nl

2017-05-27
180101
  • 1:23

Fruit.nl laat na een opstartjaar van zich horen met een nieuwe site en een commercial. Het bedrijf van algemeen directeur Sander Kemner biedt al vijf verschillende fruit- en sapboxen aan, maar hoopt het assortiment dit jaar verder uit te breiden.

Klanten van Fruit.nl kunnen eenmalig, wekelijks, tweewekelijks of maandelijks een fruitbox laten bezorgen door PostNL. De inhoud varieert van 20 tot 65 porties. Daartussen zit altijd een ‘exotische verrassing’, zoals een tros rode bananen of een bakje kiwibessen.

Commercial
Fruit.nl, begin vorig jaar begonnen, blaast nu in de bus om meer bekendheid te genereren. Er is een commercial gemaakt die momenteel onder andere verschijnt op Discovery Channel, MTV en TLC, aldus een woordvoerster. De afgelopen maanden is gewerkt aan een nieuwe site, die nu een paar weken live is.

Verser dan de supermarkt
Het aanbod van Fruit.nl is volgens het bedrijf van de allerbeste kwaliteit, verser dan het fruit van de supermarkt (want geen tussenschakels) en de bezorging ‘ter waarde van € 6,95’ door PostNL is gratis. ‘Iedere week vers fruit in huis kan al vanaf €15,95 en het abonnement is wekelijks opzegbaar. Bij Fruit.nl zitten geluk en gezondheid echt in een box.’

Rechtstreeks inkopen
Kemner werkt voor Fruit.nl samen met een groot aantal partners, is te lezen op de site. ‘Dagelijks koopt een team vers kwaliteitsfruit speciaal voor onze fruitboxen rechtstreeks bij telers, veilingen en fruitimporteurs. Onze keurmeesters controleren het fruit bij binnenkomst en het wordt dezelfde dag in onze fruitboxen verpakt en verzonden naar onze klanten.’ Bij het inpakken vindt een extra kwaliteitscontrole plaats.