Twinkle | Digital Commerce

Mister Spex start partnerprogramma in Nederland

2017-11-08
180101
  • 0:55

Online opticien Mister Spex heeft zijn partnerprogramma naar ons land gehaald. Het bedrijf kondigde deze stap al aan toen het vorig jaar voet op Nederlandse bodem zette.

Mister Spex heeft bij de start twintig ‘partneropticiens’ aan zich verbonden. Zij bieden kosteloos aanvullende diensten als brilaapassingen in hun fysieke winkels. Een oogtest wordt voor 9,90 euro uitgevoerd en kan later verhaald worden na een online order bij Mister Spex.

550 locaties
Het brillenbedrijf startte zijn eerste partnerprogramma in Duitsland in 2011, waarna ook in Oostenrijk (2014) en in Zwitserland (2015) opticiens zich aansloten. Zo heeft Mister Spex al ruim 550 fysieke locaties in Europa.

Ideeën testen
Mister Spex opende in februari zijn eerste eigen vestiging in de Berlijnse wijk Berlin-Mitte. ‘In onze winkel zullen wij onze competenties vergroten en nieuwe ideeën testen, die wij vervolgens zowel online als samen met onze partneropticiens zullen uitrollen. De core business van Mister Spex blijft echter de e-commerce’, aldus het bedrijf.

Lees ook:
Mister Spex: 'Hard groeien is het doel' (16-9-2015)