Twinkle /Weblog/Technologie/Datafeeds - RSS feed http://www.twinklemagazine.nl/weblog/index.xml/Technologie/Datafeeds?feed=rssTwinkle RSS-feeden-usMon, 08 Feb 2016 15:04:16 +0100Mon, 08 Feb 2016 15:04:16 +0100http://www.twinklemagazine.nl/informatie-RSS/Twinkle RSSmarieke@twinklemagazine.nl (Marieke Verdonk)webmaster@twinklemagazine.nl (Webmaster TwinkleMagazine.nl)60 Technologie in retail: Internet of Things en Big Data http://www.twinklemagazine.nl/weblog/2016/01/technologie-in-retail-internet-of-things-en-big-data/index.xml Hoewel voor de consument wellicht niet altijd zichtbaar, speelt technologie een steeds grotere rol voor retailers. In dit tweede blog over technologieŽn in retail leest u een aantal inspirerende voorbeelden.

]]>
Mon, 04 Jan 2016 15:02:15 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/weblog/2016/01/technologie-in-retail-internet-of-things-en-big-data/index.xml
De klant 2025 http://www.twinklemagazine.nl/weblog/2015/12/de-klant-2025/index.xml Als de klant de ingezette sprint naar het epicentrum van het krachtenveld van de handel de komende tien jaar doorzet met hetzelfde tempo als de afgelopen tien jaar dan gaat er nog heel veel gebeuren. We zijn pas net begonnen.

]]>
Wed, 09 Dec 2015 14:54:14 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/weblog/2015/12/de-klant-2025/index.xml
Retailers můeten klanten volgen in het mobiele tijdperk http://www.twinklemagazine.nl/weblog/2015/10/retailers-moeten-klanten-volgen-in-het-mobiele-tijdperk/index.xml Meer dan ooit gebruiken retailers mobiele technologie. De manier waarop zij hun klanten benaderen via mobiele apparaten wekt echter regelmatig irritatie op. Er zijn betere manieren.

]]>
Wed, 07 Oct 2015 13:51:45 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/weblog/2015/10/retailers-moeten-klanten-volgen-in-het-mobiele-tijdperk/index.xml
Waarom koppelingen zo lastig zijn ... http://www.twinklemagazine.nl/weblog/2015/04/waarom-koppelingen-zo-lastig-zijn-/index.xml Op mijn oproep voor het delen van de grootste uitdagingen in 2015 kwam onder andere ‘koppelingen’ terug. Een herkenbaar onderwerp waarvan ik hoop dat het als uitdaging toch een keer van de agenda gaat verdwijnen en dat het een vanzelfsprekendheid gaat worden.

]]>
Fri, 10 Apr 2015 12:27:14 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/weblog/2015/04/waarom-koppelingen-zo-lastig-zijn-/index.xml
E-commerce uitdagingen in 3 smaken http://www.twinklemagazine.nl/weblog/2015/02/uitdagingen-in-3-smaken/index.xml In de eerste periode van dit jaar zijn de nieuwe plannen, ideeŽn en uitdagingen ons weer om de oren gevlogen. Wilt u sommige dingen ook helemaal anders gaan doen?

]]>
Mon, 23 Feb 2015 17:17:42 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/weblog/2015/02/uitdagingen-in-3-smaken/index.xml
De digitalisering van de winkel http://www.twinklemagazine.nl/weblog/2014/11/de-digitalisering-van-de-winkel/index.xml De opening van een webwinkel betekende de eerste grote stap in de digitalisering van winkels. De drijvende kracht van deze ontwikkeling was de noodzaak om uit te breiden en meer consumenten te bereiken. Het bedrijfsmodel waarin de winkel centraal staat werd niet aangepast.

]]>
Mon, 17 Nov 2014 14:37:20 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/weblog/2014/11/de-digitalisering-van-de-winkel/index.xml
Een eigen webwinkel? Niet doen! http://www.twinklemagazine.nl/weblog/2014/10/een-eigen-webwinkel-niet-doen/index.xml Veel winkeliers worstelen met de vraag hoe ze hun klanten online kunnen bedienen. Webwinkelen heeft de toekomst, maar waarom hebben detailhandelaren dan niet allemaal een eigen webwinkel? Het antwoord is eenvoudig.

]]>
Fri, 10 Oct 2014 11:28:47 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/weblog/2014/10/een-eigen-webwinkel-niet-doen/index.xml
Productinformatie als competitief voordeel http://www.twinklemagazine.nl/weblog/2014/09/productinformatie-als-competitief-voordeel/index.xml In de markt zie ik veel partijen ontzettend worstelen met productinformatie. Zowel fabrikanten/leveranciers als retailers. Eigenlijk gek voor iets dat op het eerste gezicht zo eenvoudig lijkt. Je hebt een product en schrijft daar wat informatie over. Toch?

]]>
Wed, 24 Sep 2014 14:05:30 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/weblog/2014/09/productinformatie-als-competitief-voordeel/index.xml
Waarom Beslist.nl de conversiepixel verplicht stelt http://www.twinklemagazine.nl/weblog/2014/07/waarom-beslist.nl-de-conversiepixel-verplicht-stelt/index.xml Naar aanleiding van de reacties op het nieuwe businessmodel van Beslist.nl, willen wij graag duidelijk communiceren wat de insteek van dit nieuwe model is en wat de gevolgen zijn voor de webshops.

]]>
Mon, 14 Jul 2014 08:01:21 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/weblog/2014/07/waarom-beslist.nl-de-conversiepixel-verplicht-stelt/index.xml
De webshop verdwijnt http://www.twinklemagazine.nl/weblog/2013/11/de-webshop-verdwijnt/index.xml Ja, u leest het goed. De webshop is op zijn retour. De komende jaren draait het niet meer om een webshop, maar om goede productfeeds. Kleine webwinkels leggen het loodje, middelgrote webwinkels krijgen het heel moeilijk.

]]>
Thu, 28 Nov 2013 10:10:09 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/weblog/2013/11/de-webshop-verdwijnt/index.xml
Online verkopen: wie begint? http://www.twinklemagazine.nl/weblog/2013/09/online-verkopen-wie-begint/index.xml U besteedt veel tijd en geld om consumenten naar uw webshop te trekken. U heeft online marketingspecialisten, SEO-deskundigen, e-mail- en socialenetwerkcampagnes. Maar zodra de consument in uw webshop is, doet u weinig om de consument te helpen.

]]>
Thu, 19 Sep 2013 12:53:03 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/weblog/2013/09/online-verkopen-wie-begint/index.xml
Aandachtspunten bij oplevering nieuwe webshop http://www.twinklemagazine.nl/weblog/2011/03/aandachtspunten-bij-oplevering-nieuwe-webshop/index.xml Het blijft altijd spannend om een nieuwe webshop live te zetten. Na weken, soms maanden noeste arbeid is het moment dan daar: de knop gaat om. Op papier een vrij eenvoudige actie, maar in de praktijk blijkt dit vaak toch wat lastiger te zijn.

]]>
Mon, 14 Mar 2011 14:22:32 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/weblog/2011/03/aandachtspunten-bij-oplevering-nieuwe-webshop/index.xml