Twinkle /Weblog/Technologie/Datafeeds - RSS feed http://www.twinklemagazine.nl/weblog/index.xml/Technologie/Datafeeds?feed=rssTwinkle RSS-feeden-usSun, 23 Nov 2014 14:03:11 +0100Sun, 23 Nov 2014 14:03:11 +0100http://www.twinklemagazine.nl/informatie-RSS/Twinkle RSSmarieke@twinklemagazine.nl (Marieke Verdonk)webmaster@twinklemagazine.nl (Webmaster TwinkleMagazine.nl)60 De digitalisering van de winkel http://www.twinklemagazine.nl/weblog/2014/11/de-digitalisering-van-de-winkel/index.xml De opening van een webwinkel betekende de eerste grote stap in de digitalisering van winkels. De drijvende kracht van deze ontwikkeling was de noodzaak om uit te breiden en meer consumenten te bereiken. Het bedrijfsmodel waarin de winkel centraal staat werd niet aangepast.

]]>
Mon, 17 Nov 2014 14:37:20 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/weblog/2014/11/de-digitalisering-van-de-winkel/index.xml
Een eigen webwinkel? Niet doen! http://www.twinklemagazine.nl/weblog/2014/10/een-eigen-webwinkel-niet-doen/index.xml Veel winkeliers worstelen met de vraag hoe ze hun klanten online kunnen bedienen. Webwinkelen heeft de toekomst, maar waarom hebben detailhandelaren dan niet allemaal een eigen webwinkel? Het antwoord is eenvoudig.

]]>
Fri, 10 Oct 2014 11:28:47 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/weblog/2014/10/een-eigen-webwinkel-niet-doen/index.xml
Productinformatie als competitief voordeel http://www.twinklemagazine.nl/weblog/2014/09/productinformatie-als-competitief-voordeel/index.xml In de markt zie ik veel partijen ontzettend worstelen met productinformatie. Zowel fabrikanten/leveranciers als retailers. Eigenlijk gek voor iets dat op het eerste gezicht zo eenvoudig lijkt. Je hebt een product en schrijft daar wat informatie over. Toch?

]]>
Wed, 24 Sep 2014 14:05:30 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/weblog/2014/09/productinformatie-als-competitief-voordeel/index.xml
Waarom Beslist.nl de conversiepixel verplicht stelt http://www.twinklemagazine.nl/weblog/2014/07/waarom-beslist.nl-de-conversiepixel-verplicht-stelt/index.xml Naar aanleiding van de reacties op het nieuwe businessmodel van Beslist.nl, willen wij graag duidelijk communiceren wat de insteek van dit nieuwe model is en wat de gevolgen zijn voor de webshops.

]]>
Mon, 14 Jul 2014 08:01:21 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/weblog/2014/07/waarom-beslist.nl-de-conversiepixel-verplicht-stelt/index.xml
De webshop verdwijnt http://www.twinklemagazine.nl/weblog/2013/11/de-webshop-verdwijnt/index.xml Ja, u leest het goed. De webshop is op zijn retour. De komende jaren draait het niet meer om een webshop, maar om goede productfeeds. Kleine webwinkels leggen het loodje, middelgrote webwinkels krijgen het heel moeilijk.

]]>
Thu, 28 Nov 2013 10:10:09 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/weblog/2013/11/de-webshop-verdwijnt/index.xml
Online verkopen: wie begint? http://www.twinklemagazine.nl/weblog/2013/09/online-verkopen-wie-begint/index.xml U besteedt veel tijd en geld om consumenten naar uw webshop te trekken. U heeft online marketingspecialisten, SEO-deskundigen, e-mail- en socialenetwerkcampagnes. Maar zodra de consument in uw webshop is, doet u weinig om de consument te helpen.

]]>
Thu, 19 Sep 2013 12:53:03 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/weblog/2013/09/online-verkopen-wie-begint/index.xml
Aandachtspunten bij oplevering nieuwe webshop http://www.twinklemagazine.nl/weblog/2011/03/aandachtspunten-bij-oplevering-nieuwe-webshop/index.xml Het blijft altijd spannend om een nieuwe webshop live te zetten. Na weken, soms maanden noeste arbeid is het moment dan daar: de knop gaat om. Op papier een vrij eenvoudige actie, maar in de praktijk blijkt dit vaak toch wat lastiger te zijn.

]]>
Mon, 14 Mar 2011 14:22:32 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/weblog/2011/03/aandachtspunten-bij-oplevering-nieuwe-webshop/index.xml