'De Europese consument betaalt al snel 30 tot 40 procent te veel voor een koelkast', dat stellen de initiatiefnemers van de nieuwe webshop bambooming.com.
De shop verkoopt de meest gangbare modellen koelkasten en LCD-tv's van de merken Kingsize en Tatung. De producten worden bij grote fabrikanten in China geproduceerd. Bambooming.com heeft in maart de virtuele deuren open en verkoopt via de webshop direct uit de fabriek aan de Europese consument.
Oprichter en directeur Harrit Kingma, die internationale ervaring opdeed in deze branche, beweert dat de webshop altijd de laagste prijs kan garanderen. 'Onderzoek wijst uit dat consumenten die prijs belangrijk vinden vaak shoppen via internet', aldus Kingma.
Het bedrijf opereert op minimaal kostenniveau. Dat kan door de productie in China en doordat er geen tussenkomst is van groothandel, verkooporganisaties of winkelketens. 'Bij ons gaat het om levering rechtstreeks aan consumenten. Daardoor profiteert de consument van efficiëntere operaties dan voorheen. Dit alles bij elkaar scheelt al snel 30 tot 40 procent op een koelkast elders in de markt', aldus de oprichter. Bambooming.com zal op korte termijn het assortiment verder uitbreiden met andere duurzame consumenten producten.
risicoloos ondernemen heet zoiets,dankzij de witgoed winkels en de advertenties voor witgoed is er een markt voor diit bedrijf. Een fabrikant die op deze manier zaken doet zal nooit innovatieve produkten in de markt zetten of iets milieu vriendelijks doen, Ze verkopen het liefst zoveel en zo snel mogelijk.(heel ouderwets)
Als deze firma het geld binnen heeft dan hoor je er niks meer van. Koel/vriescombinatie besteld, betaald via Idael, en weg geld.
Dit bedrijf is aspirantlid Thuiswinkel.org! Waarom ga je niet naar de geschillencommissie?
"Geschillen tussen de consument en de ondernemer over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot door deze ondernemer te leveren of geleverde producten en diensten, kunnen, met inachtneming van het hierna bepaalde, zowel door de consument als de ondernemer worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (http://www.sgc.nl).Een geschil wordt door de Geschillencommissie slechts in behandeling genomen, indien de consument zijn klacht eerst binnen bekwame tijd aan de ondernemer heeft voorgelegd."
Succes Je staat ook niet alleen zie: http://www.safe2shop.nl/Bambooming.com__Ervaringen-ervaringen-shop_id-1133.htm 5 van de 7 ervaringen zijn negatief en de andere 2 van werknemers, familie, of de uitzondering op de regel.