Twinkle | Digital Commerce

Webwinkelvrouwen op longlist Adwards 2009

2017-05-27
170131
  • [nieuws]
  • 0:57

Marianne van Leeuwen (Welikefashion) en Stephanie Dijkstra (Simply Colors) maken kans op de Adward 2009. Tijdens IAB Interact 2009 wordt bekend wie zich online-mediaman en online-mediavrouw van het jaar mogen noemen.

Op het jaarcongres van IAB, aanstaande woensdag in Amsterdam, staat 'de mens' centraal. Zeven deskundigen laten hun licht schijnen over het online-medialandschap, waarna negen sprekers menselijke praktijkcases presenteren in een parallelprogramma.

De uitreiking van de Adwards, een initiatief van OMG en IAB Nederland, vindt plaats aan het eind van het programma.

Longlist
Een vijfkoppige jury heeft een longlist opgesteld van mensen die zich dit jaar hebben onderscheiden op het online-vakgebied. Tot maandag kunnen bezoekers op Adward.nl stemmen op hun mannelijke en hun vrouwelijke favoriet. Uit de op grond daarvan samengestelde top-5 per sekse kiest de vakjury de twee winnaars.

Ronnie Overgoor
Behalve webwinkeliers Marianne van Leeuwen (Welikefashion.com) en Stepahnie Dijkstra (Simplycolors.nl) staan er nog negen vrouwen op de longlist. Ronnie Overgoor, samen met BBP en Marc Stubbé initiatiefnemer van PitchBlink, is één van de twintig mannelijke genomineerden.

Het overzicht van alle genomineerden voor de Adward 2009 vindt u hier.