Twinkle | Digital Commerce

Foodora vernieuwt zakelijk platform

2017-05-28
180101
  • [nieuws]
  • 0:50

Het zakelijke platform van foodora heeft een make-over gekregen. Naast een nieuwe look-and-feel zijn bestellingen voor bedrijven vanaf nu realtime te volgen bij de maaltijdbezorger.

De vernieuwing van het zakelijke platform is Foodora’s antwoord op het groeiende aantal orders vanuit de zakelijke markt. Het bedrijf meldt dat in 2016 meer dan honderd bedrijven aansloten bij de bestelservice. Gezonde maaltijden spelen een steeds belangrijker rol in de zakelijke orders; sushi en salades zijn favoriet, aldus de maaltijdbezorger.

Live volgen
Het live tracken van bestellingen is steeds gebruikelijker op de eetmarkt. Al in 2009 introduceerde Thuisbezorgd.nl zijn food tracker. Recentelijk besloot Domino’s ook een live volgsysteem te gebruiken; Picnic lanceerde in maart een realtime boodschappenradar.

Foodora
Naast de zakelijke markt bedient het van oorsprong Duitse foodora momenteel consumenten in Amsterdam, Den Haag, Utrecht, Rotterdam, Leiden, Haarlem en Eindhoven. Afgelopen zomer fietsen foodora’s bezorgers ook naar hongerige strandgangers in Scheveningen.


Gerelateerde artikelen: