Twinkle | Digital Commerce

Prénatal zet bestelzuilen in zijn winkels neer

2019-11-11
1000562
  • 0:53

Prénatal heeft bestelkiosken in 46 van zijn Nederlandse winkels geplaatst. De kiosken sluiten aan bij de omnichannelstrategie van de baby- en peuter retailketen.

Met de bestelkiosken wil de retailketen beter inspelen op de wensen en behoeften van hun klanten. Via zo'n zuil kunnen klanten artikelen scannen zodat ze de betreffende productpagina via de webshop kunnen zien. Mensen kunnen dan artikelen in de gewenste kleur en maat bestellen, betalen en gratis thuis te laten bezorgen.

Voordelen

Prénatal: ‘Dit heeft als voordeel dat wanneer een product niet op voorraad is in de winkel, de klant deze alsnog direct aan kan schaffen, maar ook het online-only assortiment beschikbaar is.’ Klanten kunnen de productpagina ook naar zichzelf mailen om het product op een later moment te bestellen. Inschrijven voor de Blije Doos of de Prénatal-nieuwsbrief is ook op de bestelkiosk mogelijk.

De bestelzuilen zijn van het bedrijf Prestop en uitgerust met een 24” PCAP edge-to-edge touchscreen met ingebouwde barcodescanner en pinautomaat.

Eind 2017 lanceerde Prénatal zijn nieuwe webshop.