Twinkle | Digital Commerce

Meer conversie met bezorgopties

2024-04-04
1120630
  • [whitepaper]
  • 0:41

Met bijna 30.000 positieve reviews op Trustpilot is het duidelijk: Bagageonline pakt haar klanten in. Hoe ze dat doen? Goede klantenservice, beloftes nakomen én bezorgopties aanbieden.

‘PostNL is niet de goedkoopste, maar onderaan de streep zijn we goedkoper uit!’

Met 4 fysieke tassenwinkels in de familie zit retail bij Rob van Lemmen in het bloed. En met die ervaring wist hij 1 ding zeker: als je online gaat, moet je service op orde zijn.

Dus toen hij webshop Bagageonline startte, was een goede klantenservice de basis. En dat is het 17 jaar later nog steeds. Rob vertelt meer over hoe de klantenservice, beloftes nakomen en bezorgopties ervoor zorgen dat zijn klanten zo tevreden zijn.

Ook deelt hij zijn ervaring met andere vervoerders. En hoe hij bij PostNL onderaan de streep goedkoper uit is.

Download de whitepaper